EN TISDAG I VARBERG

 
En finare tisdag hade jag den här veckan. Vi tog cyklarna ner till strandpromenaden som ligger 5 minuter bort från vår lägenhet. Det var lite rått men kändes fint att se fästningen och det öppna havet igen. Skillnad från i Stockholm. 
 
Efter att vi var nöjda med den cykelturen cyklade vi ut till Isaks familj för en lyxigare lunch. Vädret skiftade mellan solsken och lätt duggregn men vi satt inomhus och spelade Chicago så det gjorde inte så mycket.
Mätta efter lunchen och lite sega så hann klockan bli halv fyra och det var dags för oss att trampa vidare. Denna gången till min familj. Vi hade tur med vädret också för solen tittade fram när vi cyklade. Det tar bara 10 minuter att cykla hem till min familj från Isaks familj dessutom.
Min familj bor någon gata från hamn, strand och Varbergs populäraste glasscafé. Vi stannade till vid hamnen och dels andades in havsdoften men mest för att fota av min outfit. Äntligen börjar det bli väder för det igen.

Väl hemma hos min familj förbereddes det inför middagen och efter vi alla var mättna och belåtna och mina småsyskon gått och lagt sig så blev det en omgång Chicago även här. Vi fick dock ta en paus efter ett tag för då rullade min lillebror in med sin allra första nyinköpta bil. Hela familjen jublade och gick ut för att titta på den lilla bilen. Där kom han ikapp mig, sin storasyrra med si sådär 10 000 vuxenpoäng. Det hade hunnit bli mörkt därute så då var det dags att cykla hem. Utan lampor. Opsi. En finare tisdag helt enkelt.

Skinnjacka, Mq. Stickad tröja, H&M. Byxor, Gina tricot. Keps, Lindex. Skor, Vagabond. Väska, Urban Outfitters.

2016-03-31 @ 12:41:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0