INSPIRATION OCH LÄNGTAN TILL MINA NÄRA OCH KÄRA

 

Bilder från Pinterest.

Jaha. Då vaknade man upp till att det snöar. Men det känns bara som att vädret har någon typ av identitetskris nu innan våren och jag tror inte på att vintern faktiskt är tillbaka helt. Nu börjar det äntligen närma sig skärtorsdag och då åker vi ner till västkusten och faktiskt hem till vår lägenhet vi har där. Vår hyresgäst har flyttat ut så vi kommer kunna bo där över påsk, du anar inte hur underbart jag tycker det ska bli! På torsdag ska jag även få ha en helkväll med min bästis också. Som jag längtar! Det är det som jag tycker är jobbigast med att bo häruppe. Att jag lämnat min bästis och min fina familj. Kan dem inte bara flytta upp hit också? I alla fall…jag kommer vara kvar därnere tre dagar längre än beräknat då jag ska på gruppintervju helgen efter påsk. Behöver verkligen ett sommarjobb. Men mer om det någon annan gång. Nu? Frulle!

2016-03-22 @ 12:35:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0