INTERIOR DREAMS

Bilder från min Pinterest, här.

Åh jag måste få utlopp av mitt inredningsintresse snarast! Har en sådan stor längtan till att bo större, ha något eget och kunna inreda med sina egna prylar och möbler häruppe i Stockholm. Tur för mig som ändå har en stor lägenhet på västkusten som jag ska få bo i hela sommaren! Jag vill möblera om och förändra hela lägenheten. Nu helst. Att bo i andra hand är verkligen inte min grej men jag klarar det ändå överraskande bra. Synd att man inte kan flytta upp min lägenhet hit till Stockholm, placera den vid Nytorget gärna. Jag får fortsätta drömma och planera i mitt huvud… Men i påsk ska vi faktiskt få bo i vår lägenhet så då ska jag möblera om lite!

2016-03-15 @ 12:12:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0