INTERIOR WISH LIST

 
Hur söt är inte mattan från Lagerhaus? Jag måste in och se hur den ser ut i verkligheten, den hade varit perfekt till vår lägenhet i Varberg. Har en sådan stor lust att ändra om där hemma när vi flyttar ner över sommaren. Sedan älskar jag korgen från afro art och hade gärna haft en i vardagsrummet för att lägga alla plädar i. Eller kanske ha en stor växt i den? Och grönt är ju ingen hemlighet att jag tycker om att ha i min inredning så kudden hade varit perfa i vår soffa. Marmorfatet kan jag se framför mig i köket med oljor och kryddor. Och kapsylöppnaren tyckte jag var lite rolig. Så. Kan allt detta bara skickas hem till mig så jag kan börja inreda?
2016-03-07 @ 11:48:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0