KENT-BILJETT KIRRAD

 
Idag släpptes biljetterna till Kents absolut sista turné i höst. Och känslan av att man kanske inte får en biljett är hemsk. Efter många om och men så åkte jag och min kompis till Globen för att köa. Att sidor på nätet har kraschat och att man inte kommer fram vid biljettsläpp har vi erfarenhet utav och denna chansen fick vi inte missa. Två och en halv timma senare och med fötter som hade blivit isbitar stod vi med ståplatsbiljetter i handen och med glädjetårar kramade vi om varandra och det var så mycket som släppte. Obegripligt vilka känslor som vällde fram i den kön. Ståplats till deras absolut sista konsert den 17 december här i Stockholm är så blandade känslor men det kommer bli sjukt jävla bra. Nu blev detta ett långt inlägg om min morgon men jag är så lättad och lycklig just nu. Och frukosten var god, haha!
2016-03-19 @ 12:31:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0