ONE DAY

Min pinterest hittar du HÄR.

Jag älskar att titta på drömmiga bröllopsbilder och kan självklart inte låta bli att fantisera om mitt egna framtida bröllop. Än är jag och Isak inte där men jag vet att den dagen kommer. Och jag kommer älska att planera inför den stora dagen! Vet redan hur jag vill ha det…inte allt såklart…men blommorna i buketten i alla fall.

1 mars. Nu är det officiellt vår och solen visade sig även idag. Jag har haft en bra start på veckan och jag hoppas att den här känslan kan hålla i sig året ut. Det känns som att jag börjar komma ur min vinterdepp och ingen är gladare än jag. Har inga större planer i mars förutom att åka ner till västkusten igen över påsk. Hur sjukt är det inte att påsken är om tre veckor?

2016-03-01 @ 11:34:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0