RANDOMS

 
Min frukost den senaste veckan fortsätter vara turkisk yoghurt, honung och vår hemmagjorda musli. Kan inte få nog!
 
Godaste juicen. Apelsin, ingefära och kiwi. Inga onödiga tillsatser, allt är naturligt. Så priset är ju åt det dyrare hållet… Men värt varenda krona om du frågar mig. Vardagslyx. Mitt favoritord.
Jag och mina nya brillor som jag fått gratis via praktiken. Älskar dom! Kul att kunna variera lite mellan bågarna. De kommer ifrån favoptic.se för den som undrar.
Ljusare väder innebär att även jag klär mig i ljusare kläder. Jag drömmer om vitt, denim och härliga tunna blusar.
Önskar att jag hade kunnat säga att detta var mitt smyckeskrin men det är hemlån från praktiken så jag kunde fota lite här hemma. Några frågor om min praktik har dykt upp så jag tänkte ta med kameran nästa vecka och göra ett eget inlägg om detta. Vad jag gör, hur jag fick det, vad det är för praktik osv. Hur låter det?
En vissen helgbukett som väntar på att få bli utbytt. Imorgon är det fredag igen, håll ut!
 
Plusgrader ute innebär att det blir varmare inne i vår annars så kalla lägenhet. Jag kan äntligen gå barfota här hemma och det kombinerat med en kopp kaffe (hällde i en skvätt mjölk sen) och ett fint armband som jag lånat från praktiken är oslagbar.
2016-03-17 @ 12:27:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0