Kalkon middag!

Nu har jag precis kommit hem från mormor. Klockan fem åkte vi dit, först bjöd dem på glögg och pepparkakor, sista gången för i år! Sen var det dags för en jättegod kalkon middag! Hur gott som helst verkligen. Sen kom tomten:D Jag fick en fin berlock till mitt Thomas Sabo armband. Ett "N" med strass på. Efter det skulle man äta ännu mer, nämligen mormors goda plommon paj med vaniljsås! När man käkat det var man bra mätt vill jag lova. Så då la vi oss i sofforna och bara var mätta. Det gick kanske tio minuter sen var godiset framme!
Det har varit en jättebra och mysig kväll. Jag blev glad utav min julklapp också:)

Dagens:

 

Randig klänning: H&M

Cardigan: H&M

Örhängen: SNÖ (en utav julklapparna från Isak)

2009-12-30 @ 22:35:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0