Sommaroutfiten

Jag var ju på 20 års fest i lördags, sjukt roligt hade jag! Inte lika roligt dagen efter kan jag meddela men det behöver vi inte snacka om..har mått bättre om man säger så! Temat var summer night party och nedan se ni min outfit!
Jag och min bror tog lite kort innan jag skulle dra^^

"Sjung Martin dåå, sjung Martin!"

Sitter här och är jätteförkyld, har varit det sen i måndags. Hur jobbigt som helst kan jag tala om! Snoret rinner hela tiden så jag får snyta mig var 5:e sekund ungefär.
Nu ikväll har jag tittat igenom lite bilder från Indien samt alla våra roliga videofilmer xD Haha, jag och Emma är så sjuka ihop! Saknar Emma jättemycket ikväll. Det var en vecka sen imorgon vi sågs sist (en evighet).

Göteborg!

Godmorgon! Idag ska jag och Isak till Göteborg, så himla mysigt. Det var ett tag sen jag var där. Vi ska äta sushi, gå och kolla i affärer och äta något på kvällen innan Salem al fakir spelar inne i konserthuset! Det ska bli så roligt och se honom. Plus att jag aldrig varit i konserhuset heller. Enda problemet nu då är att vi inte vet hur vi ska ta oss hem ikväll eftersom cp tågen slutar gå 22.40! Konserten slutar 23.00...men det löser väl sig alltid!

Igår var jag, Emma och Johanna på estet dans treornas dansuppvisning! Carolines projektarbete var helt klart bäst:D Grymt duktig!

Vad ska ni hitta på idag?:)

Rösta på min bikini

Jag har designat en bikini på nelly.com skulle bli såå glad om du bara klickade på länken nedan och röstade på mig:)

Rösta här!

Ny header

Ja som ni ser så har jag bytt bild! Tyckte den andra såg lite för deppig ut, allt blev så..grått? Nu ikväll kollade jag upp hur mycket jag kommer få tillbaka på skatten. 3100:-, helt okej tycker jag:) Får hoppas att det räcker till en flygbiljett till Italien till sommaren. Jag och Isak har ju 2 år i sommar och då ska vi slå på stort! Om allt går rätt så vi har råd.

Nu ska jag lägga mig och läsa Shantaram!

Godnatt

En vecka sen!

Ja det är en vecka sen jag kom hem från Indien nu! Sjukt vad tiden går snabbt..
Saknar värmen, stranden och att vara på resande fot.

Ikväll ska Isak komma hit och vi ska ha Gossip Girl kväll! Att Isak tittar på det med mig gör honom ännu mer bäst<3 haha! Han har köpt godis med, bäst för honom att han köpt godis tuggumin!

Ha en bra kväll!

Bjuder på 2 strand bilder som togs för cirka 1,5 vecka sedan:D

Mysig måndag kväll!

Ikväll har Johanna varit här, vi började med att baka en god kladdkaka! Ett måste när vi två har myskväll ihop. Så kvällen började med kladdkaka och vaniljglass! Sen fick hon lite presenter utav mig som jag köpt i Indien. Tror att hon blev glad, såg ut så i alla fall! Annars har vi bara pratat, kollat bilder och filmer från min och Emmas resa...pratat lite till. Drömmer oss bort till våran resa i slutet av maj<3

Nu var det tänkt att Isak skulle komma hit men så blir det inte. Han skulle till donken och jag orkar inte sitta uppe och vänta när jag helst vill sova! Så vi får ses imorgon helt enkelt:)

Godnatt

Seg söndag

God kväll!
Denna söndag har varit mycket seg men det har varit skönt. Åkte från Isak runt tre tiden och sen har jag bara slappat. Förutom att jag och Oliver lagat mat men det var inte så ansträngande.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Står mellan att 1. börja läsa en bok, 2. börja renskriva min dagbok från resan, 3. spela sims! :)

Min fina bukett jag fick utav Isak på flygplatsen i tisdags<3

Utgång!

Hallå!
Tre toppar hade premiär idag så självklart var jag och min bror där;) Gott var det och jag testade den nya smaken " hallonsaltlakrits", rekommenderas!
Om cirka 5 minuter ska jag sätta mig på cykeln och ta mig till Isak. Har inte cyklat på typ 3 månader så det ska bli skönt faktiskt. Har inte varit hemma hos Isak sen jag kom hem så där ska jag bli bjuden på middag. Trevligt. Sen vidare till Cheers & Beers!

Hoppas på en fin kväll:)

Middag med mys gänget<3

Hej! Välkommen hem Nathalie! Tack bloggen:D

Om tio minuter ska jag ta bilen och köra till Linnea, hoppas att jag hittar hem till henne bara! Men det löser ju sig alltid! Kom ihåg det.

Linne MQ
Kavaj JC
Halsband H&M
Ring Indien
Örhängen Indien

Ha en bra fredag!

las min resdagbok!

ga in o las min resdagbok, skriv en kommentar eller tva:D ar hemma om 12 dagar!