Mysig måndag kväll!

Ikväll har Johanna varit här, vi började med att baka en god kladdkaka! Ett måste när vi två har myskväll ihop. Så kvällen började med kladdkaka och vaniljglass! Sen fick hon lite presenter utav mig som jag köpt i Indien. Tror att hon blev glad, såg ut så i alla fall! Annars har vi bara pratat, kollat bilder och filmer från min och Emmas resa...pratat lite till. Drömmer oss bort till våran resa i slutet av maj<3

Nu var det tänkt att Isak skulle komma hit men så blir det inte. Han skulle till donken och jag orkar inte sitta uppe och vänta när jag helst vill sova! Så vi får ses imorgon helt enkelt:)

Godnatt
2010-03-22 @ 22:59:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: malle ericson

välkommen hem till sweeden igen! haft en bra resa? :D

2010-03-23 @ 15:30:46
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0