Gratis biobiljetter:D

Hej! Nu är jag hemma från jobbet:) Idag fick jag 2 biobiljetter utav jobbet. Alla anställda fick det för att vi slått rekord igen (som vanligt:P). Så nu får vi se vem den lyckliga personen är som får följa med på gratis bio;) Lutar nog åt Isak. Igår sprängde vi 3 miljarder vallen också. Vi har alltså sålt för 3 miljarder än så länge i år, mer kommer det bli..helt sjukt. Så den kunden som gjorde att vi passerade den summan fick alla sina varor gratis. Boris bjöd på det! Dem hade handlat för 8000:-, dem var nog glada:P

Efter jobbet stannade jag kvar en timma för jag hoppades på att hitta dom sista julklapparna. Men icke. Kom hem med ett par nitleggings och lösögonfransar! Jag får köpa dom sista i stan tror jag:) Slänger upp en bild på leggingsen nån annan dag när jag har ork:) Dom är i alla fall svarta med silvriga nitar på sidorna, 99:-


Nu ska jag fixa i ordningen mig för att cykla till Isak!

Ha en bra kväll<3
2009-11-25 @ 19:55:45 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: tack du! :) galet med 3 miljarde! :O

2009-11-25 @ 21:32:56
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0