Hallå igen!

Hej alla:D
Jag har haft en liten bloggpaus nu i 2 dagar, haha. Det lät ju som ingenting men det är det! Lite uppdatering från mitt liv nu då:P Jag trodde jag jobbade min sista dag i lördags men det visade sig att jag fick en vecka förlängt,gött! Så jag har jobbat idag och ska jobba på onsdag och fredag:) Nu slipper jag ju ha dåligt samvete för att jag slösade mina pengar på ett par skor.
I lördags blev det ju Cheers and beers plus Oscars! Hur trevigt som helst:) Kan inte bli annat än trevligt om man tänker på dem jag hängde med:)
Lägger upp lite bilder tänkte jag. Ska bara plocka upp här i rummet och ta på mig mjukiskläder! Väntar på att Isak ska sluta jobba<3

Vad har ni gjort idag då?:)
2009-11-23 @ 20:42:09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0