Indien here we come!

Idag har jag varit ledig men dagen har gått otroligt fort för jag har hunnit göra en massa viktiga saker! Träffade Emma i stan och vi gick till expert för att ta kort till visumet! Har även bakat hemma hos mig, bokat biljett till Indien (!!!!) och planerat lite:) Nu ikväll har jag fyllt i visum ansökan som jag även betalt. Så på måndag ska jag skicka iväg det upp till Stockholm och hoppas på att jag hinner få ett visum innan den 15 januari!!

Åhh kan inte fatta att resan är bokad och betald:D Vi fick tag på biljetter som kostade 6900:- tur och retur, vilket är sjukt bra pris! Så den 15 januari bär det av! Hemma lagom till våren, den 16 mars:) Nu vill jag bara att jag ska hinna få visum och ta alla sprutor^^ Sen kan jag glädjas på riktigt! Haha det var sjukt nervöst att boka resan, både jag och Emma fick lite resefeber:P

Dagen i bilder:

Emma:D

Indien here we come!


Bakade lite kakor som vi ska bjuda på jobbet imorgon!(jobbar sista dagen)
2009-11-20 @ 20:16:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0