Fika med Elin<3

Hej hej^^ Idag vaknade jag upp bredvid Isak<3 Vi åt frukost tillsammans och sen cyklade jag in till stan. Fixade nya p-piller och sen träffade jag Elin:) Det var ett tag sen vi sågs så det var roligt^^ Vi fikade på Espresso house och drömde om att resa. Det slutade med att vi bestämde oss för att dra till Indonesien efter nyår:D Hoppas nu att detta bli av också^^ Jag är i alla fall jättesugen på att åka:) Tror det är runt 25-30 grader där i januari. 26 grader i vattnet...helt okej^^
Jag fick även min födelsedagspresent:) Blev superglad^^ Fick en svart klänning, "den lilla svarta" och att vi ska gå på bio inom en snar framtid:)

Tack Elin för en mysig dag<3
2009-10-06 @ 21:38:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0