Lars Winnerbäck

Kom på tidigare idag att jag kanske borde börja lyssna på hans senaste skiva, med tanke på att jag ska på hans konsert den 1 november^^ Man vill ju kunna alla låtar även på denna skiva liksom:P Och hur kul är det att gå på en konsert och inte kunna ALLA låtar? Nej juste så nu ska jag lyssna på skivan och förhoppningsvis lära mig någon låt^^ Ska även möblera om mina pylar här i rummet. Glömde att nämna i mitt förra inlägg att jag och Johanna bytte födelsedags presenter idag:D Blev super glad<3
2009-10-21 @ 19:23:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Älskar att fota naturbilder. Jag tycker även om att fota småbarn. Va händer hos dig ikväll då?

2009-10-21 @ 19:58:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0