Lunch med Johanna<3

Idag lunchade jag med Johanna på Blådörren. Det var sjukt längesen jag fikade där och längesen jag fikade med Johanna så det var mysigt^^ Det blev en baugette med kycklingröra, som det alltid blir om man fikar på Blådörren:P Vi lyxade till det lite och köpte efterrätt med:) Skogsbärspaj för min del^^ Det var som sagt jättemysigt att få träffa Johanna<3 Har saknat henne otroligt mycket! Saknar även mina andra vänner men har ingen tid för att träffas. Men det kommer bli bättre^^ Dagens samtals ämne var pengar! Haha;) men eftersom jag tycker om pengar var det ett helt okej samtals ämne. Isak kom även förbi en snabbis.

Mysig fika<3
2009-10-21 @ 19:16:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0