Munk!

Idag efter jobbet gick jag till Munkvagnen som finns utanför Ge-kås. Hälsade på Johanna som jobbar där, numera känd som munk-johanna^^ Det var riktigt mysigt inne i vagnen måste jag säga:D Nu vet jag även hur det går till att göra munkar^^ Åt min första munk, sockermunk. Aldrig ätit munkar innan men det var gott! Fick även en chokladmunk men den var alldeles för söt för min smak. Men är det gratis så käkar man upp det;)
Det luktade sjukt gott i munkvagnen i alla fall^^ (som Johannas mobil ungefär).

google.se<3
2009-10-19 @ 19:55:48 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, ja 8 dagar känns ju lite länge :O jobbar alla vardagar, 8-3 ungefär..segt att inte kunna sova sent ngn dag:/ men ska väl inte klaga egentligen:P

2009-10-20 @ 08:09:22
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åååh MUMS! Nu blev jag ju sugen på munkar förstås ... =)

2009-10-20 @ 11:01:41
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0