Hemma!

Äntligen är jag hemma! Kom hem för ungefär 40 minuter sedan:) Så nu har jag ätit kvällsmat^^ Gott gott! Hungrig var jag..
Dagen gick helt okej snabbt..vi spelade på lyckohjulet idag:D haha varje fredag har tydligen barnbyx och jackor ett lyckohjul! Det innebär att man betalar 5 kr till burken, sen får man en siffra..man snurrar på hjulet och blir det ens nummer får man första pris + att man ska köpa priser till nästa vecka! Sen snurrar man ett andra pris med:) Riktigt rolig ide tycker jag:)
Mina ben är så sjukt trötta! Sitter här i sängen, önskar Isak hade varit här så han skulle kunna ge mig ben massage! Men icke för han ska vara i Göteborg heeela helgen:)
2009-09-11 @ 22:16:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0