Myskväll

Anledningen till att jag inte hann skriva något här igår var för att direkt när jag kom hem halv åtta efter jobbet, åt jag kvällsmat och sen hoppade jag in i duschen.
Tände ljus i rummet, plockade upp i rummet, hällde polly och chipsen i skålar och slog in Isaks present:) När Isak kom in i rummet blev han jätteglad och nog lite förvånad^^ Detta hade han inte räknat med! Jag hade köpt ett par snygga Björn Borg kalsonger till honom(det var halva priset:P). Varför? Mest för att jag älskar honom och för att jag hade saknat honom så sjukt mycket:) Polly är hans favorit godis också;) Han blev i alla fall jätteglad som tur va:D
Jag fick massage med! <3 Äntligen! Har varit så sjukt stel! Man blir det av att jobba på Gekås:P

Det farliga med kvällen var att vi båda somnade runt tolv med tända ljus! Jag vaknade klockan 3 av att ljusen fortfarande brann och datorn var på..tur att jag vaknade!!

Visst är han snygg?!...ehm..<3

2009-09-15 @ 13:26:01 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0