Palla äpplen!

Om bara någon minut ska jag cykla hem till Isak. Vi ska titta på Idol! Igår såg jag att dem visade lite vad som händer på nästa idol program, alltså idag och det var ett klipp på en varbergsbo! Så därför är man ju tvungen att titta på idol ikväll:P Ska äta godis med^^ Men det är bara jag som vet!
Jag hade tänkt baka en äpplepaj på lördag så jag och Isak ska ut och palla äpplen:)

Hoppas ni får en bra kväll, vad ni nu ska göra^^


Isak för ett år sedan<3 inget skägg här inte!
2009-09-09 @ 19:29:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär :) haft en bra dag ^^ ?

2009-09-09 @ 20:38:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Lisa

vi har det jättemyisgt här i gbg, men har inte riktigt kommit i ordning ännu :) vilken fin blogg du har förresten^^

2009-09-09 @ 21:32:58
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Anthony

med eller utan skägg? vilket är bäst^^

2009-09-10 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0