Tack för igår<3

Igår var det dags för sommarens sista grillkväll med bästa tjejerna<3
Johanna kom hem till mig någon timma innan alla andra skulle komma för att hjälpa mig med potatisgratängen:)
Runt halv sju kommer alla utan Claudia. Välkomstdrinkarna kommer fram.
Klockan sju ringer Claudia och säger att hon gått vilse så jag fick hämta henne med cykeln två gator längre bort^^
Sen börjar vi grilla:) Det var jättemysig kväll och god mat:) (fastän min fisk var halv färdig på ena sidan)
Runt 22.15 går Elin, Stina och Claudia till bussen. Men jag, Johanna, Lisa och Manda stannar, sätter oss i ute rummet och pratar massa goda OCH dåliga minnen! Hahaha värsta nostalgi kvällen<3 Hur mysigt som helst:)
Klockan halv två kom jag i säng^^

Tack för en fin kväll<3 Ni är bra:)





2009-09-13 @ 13:32:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jaa precis :D

2009-09-13 @ 17:49:49
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0