Vill ha!

Har varit inne på scorett.se och tittat runt på deras skor! Det finns så himla snygga skor där nu som jag vill ha!:D Till vintern ska jag i alla fall köpa mig ett par over knee stövlar:) Vet inte vilka än bara. Med klack eller utan? Antagligen blir det utan för jag blir för tjejig om jag har klack:P Skyller jag på...om jag är ärlig kan jag inte gå i klack! Jo det kan jag väl men det är inte lika bekvämt som utan:P
När jag var inne på scorett sist blev jag även kär i kängorna här nere. Perfekta höst skor! Men höst skogaderoben säger nej och plånboken säger nej..


Med klack?                                        Utan klack?                                              <3



Sen gick jag in på bergdorfgoodman.com vilket man inte borde få göra, för det är så sjukt dyrt!! Men även där fanns det massor utav saker som jag vill ha! Vill ha ny väska..så trött på mina tygpåsar/väskor.


VILL HA!                                       VILL HA!                                   VILL HA!
2009-09-10 @ 21:55:19 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0