Påsken 2010

Skärtorsdagen spenderades hemma hos Isak på kvällen. Vi tog det bara lugnt, köpte thaimat från bigthai och tittade på film!

Långfredagen åt jag och Isak middag hemma hos mig med min familj. Mysigt som vanligt:) Sen drog jag och Isak hem till Isak. Han är ju hemma själv denna veckan så vi måste passa hunden! Väl hemma så åt vi glass, spelade tvspel och tittade på film!

Påskafton
började med att jag och Isak plockar i ordning i hela huset för att ha det snyggt till kvällen. Sen cyklar jag hem och halv tre träffar jag Emma utanför Tre toppar och jag äter årets andra glass därifrån! Vi satte oss nere vid småbåtshamnen och prata och prata och prata! När vi sagt hejdå gick jag hem och hjälpte min familj med påskmiddagen. Isak kom och vi åt påskbuffe! Efter middagen var det dags för förfest hemma hos Isak och sen vidare till Oscars för att dansa loss! Jag var nykter och det kändes bra. Tog inte ett enda bloss heller! Framsteg kallas det.

Påskdagen hände det inte så mycket. På kvällen gräddade jag våfflor till hela familjen och jag visade hälften utav bilderna från Indien resan.

Annandag påsk
, idag, har jag städat hallen och mitt rum än så länge. Ska städa arbetsrummet innan dagen är slut också. Vad händer mer idag? Ska visa resten utav Indien bilderna!

Puss
Bilder från påskafton:

Min lillebror var självklart påskgubbe!



Jag invigde mina vårskor jag fick utav Isaks familj i julklapp.
Har även nya strumpbyxor!

På Påskafton var det sol så därför fick sjalen
från Indien åka fram istället för halsduken!
2010-04-05 @ 11:42:16 Permalink


Kommentarer
Postat av: J '

sv; det var asgott! :D

2010-04-05 @ 12:46:34
URL: http://livelovelearn.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja verkigen, inte speciellt ofta det händer!

2010-04-05 @ 13:58:44
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Sara G

Hej! trevlig blogg! var du nykter när ja träffa er på oscars?, yeees, jag hade brötfyllan kan ja ju säga, dimman tätnade snabbt^^

2010-04-06 @ 01:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0