DETAILS

 
I brist på outfitbilder får ni ett gäng detaljbilder. Outfitbilder lyser med sin frånvaro här på bloggen och det finns flera orsaker till detta. Den största orsaken måste vara att det är mörkt både när jag går hemifrån och när jag kommer hem!! Men på söndag ska jag och min vän Elin som tar alla outfitbilder fota lite:)
 
Nyss hemkommen från en heldag nere i Halmstad. Föreläsningar från 10-17...inte roligaste dagen på veckan kanske. Men nu är jag hemma och taggar för en tacokväll med min SAMBO. Jag måste börja kalla min pojkvän för sambo nu känner jag, låter vuxet haha! Så ikväll blir det tacomys och sons of anarchy. Vad gör ni?
2013-11-14 @ 16:13:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0