FULLSPÄCKAD FREDAG

 
Jeans, Gina tricot. Tröja, Classified. Skärp, COS. Skor, Vagabond. Halsduk, Weekday.
Väska, Urban Outfitters. Skinnjacka, Crocker.
 

Bjuder på en enkel outfit från häromdagen. Har klagat tidigare men gör det igen, JAG HATAR ATT DET BLIR MÖRKT SÅ FORT! Nu var det sagt. Igen. Måste säga att halsduken har varit min bästa vän hela hösten och jag ångrar verkligen inte det köpet. Och hur sjukt är det inte att jag kan gå runt i skinnjacka när det är december på söndag utan att frysa?
 
Min fredag:
8-9 dammade hela lägenheten (pojkvännen får dammsuga)
10-11 intervjua vår controller på jobbet för en skoluppgift
11.30-13 grupparbete
13-14.30 lunchmingel samt föredrag med KRONPRINSESSAN
15-19.30 köpa hyacinter, plugga, städa
19.30-  tjejkväll hemma hos mig
2013-11-29 @ 12:23:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0