JULPYSSEL PÅ G!

 
Bildkälla: google.se
 

Tänkte dela med mig utav mitt kollage jag satt och knåpade ihop igårkväll till mig själv och min vän Manda. Det närmar sig jul och för andra året i rad ska jag och Manda göra julpyssel ihop! Jag ska även försöka göra en egen adventsljusstake som ska tändas varje advent och jag har fått idéer och inspration från kollaget faktiskt. Ni får se på söndag hur det blir! Det jag vill göra i år är främst julkort och tags till julklapparna, vika papperssaker och göra någon typ av girlang...smällkarameller är alltid roligt också! Har fortfarande inte kommit på vad jag vill ha för färger på allt pynt och så vidare i år men tror jag skippar det röda och tar in mer svart, vitt, grått och silver. Mer jag helt enkelt. Brukar ni julpyssla och vad i så fall?
2013-11-25 @ 12:21:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0