BURGUNDY & PURPLE

 
Ni som följer mig på instagram (nliborius) har redan sett min nya halsduk. Köpt på Weekday för 200 kronor och är helt klart en favorit. För någon vecka sedan bloggade jag om Acnes halsduk, för 900 kronor, lite väl dyr så den här är perfekt för min budget just nu! 
 
God morgon! Jag vaknade klockan sex redan men låg kvar i sängen 45 minuter. Sen vi ställde om klockan har jag vaknat runt sex-sju tiden och det är väldigt ovant. Jag som brukar gå upp vid halv åtta-åtta. Så jag har som sagt varit vaken i 1,5 timma snart och ska därför bege mig mot gymmet. Hoppas ni får en fin torsdag, jag vet redan nu att min kommer bli grym♥ 
2013-10-31 @ 13:03:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0