H&M

 
En närmare bild på min hatt jag köpt på H&M. Älskar hattar men jag är alltid lika nervös över att den ska blåsa iväg när jag har på min en! Bor ju på västkusten och här blåser det nästan hela tiden....men vill man vara fin får man lida pin! På stolen ovan ligger även en supermysig grå filt som ni kan se. Fick den utav en vän när jag fyllde år och den är perfekt nu i höst♥
 
Idag är det äntligen fredag och det innebär helg och sovmorgon imorgon!! Idag blir det dock fullt upp med skola 8.30-10.45 för att sedan ta tåget in mot Göteborg och jobba till klockan sex. Men efter det ska jag njuta av fredagskvällen med en fin vän. Hoppas ni får en bra dag♥
2013-10-18 @ 12:51:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0