ÖNSKELISTA

 
Hade inte tackat nej till något av det här! Älskar planschen på den lilla tjejen och kylskåpsmagneten nedan är så cool. Känns dock onödigt att köpa något nu innan min födelsedag (exakt 23 dagar kvar!).
 
Söndagkväll.
Varit på Ikea och Freeport med bästa vän idag så är lagom trött (och fattig). Har äntligen en skohylla och gardiner till sovrummet, men det får bli en tripp nästa månad igen när plånboken fyllts på. Ska snart börja laga mat och bara ta det lugnt resten av kvällen då jag har en fullspäckad vecka framför mig med både jobb och skola. Helt ärligt hoppas jag att nästa vecka går riktigt fort, håller tummarna för det. Hoppas ni har ett fint avslut på veckan♥
2013-09-08 @ 17:58:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0