STYLEBY

 

En utav tidningarna jag prenumererar på är modetidningen Styleby (den andra tidningen är modetidningen Elle). Älskar den här månadens framsida, vårig, feminim och Frida Gustavsson som är så vacker!  Jag har prenumererat på den här tidningen sen dag ett och som det ser ut nu skulle jag kunna fortsätta ett tag till. Tycker att Elin Kling och resten av gänget fixar en skön och intressant blandning från modevärlden och det finns alltid en spännande och bra intervju. I det här numret är det en fin intervju med Gina Dirawi med superfina bilder. Blir alltid lika inspirerad av att läsa Styleby och alltid lika shoppingsugen vilket inte alls är bra med min studentekonomi. Om ni blir sugna på att börja prenumerera på Styleby finns det fina erbjudanden hos tidningskungen.se.

 

Jag älskar att samla och stapla magasin på hög och se högen sakta men säkert växa. Skulle aldrig kunna slänga någon tidning, i så fall ge bort (om ens det). Tidningar som jag köper någon gång om året, till exempel veckorevyn kan jag dock slänga, haha!  Jag prenumererar som sagt redan på två modemagasin och är riktigt sugen på att börja prenumerera på en inredningstidning. Tänker främst på Elle decoration, (som tidigare hette Elle interiör) Residence eller Plaza interiör. Tidningskungen har alla dessa tidningar och det lockar att börja prenumerera på ytterligare en tidning när jag är inne på deras sida.

 

Prenumererar ni på någon tidning och i så fall vilken eller vilka? Är ni som jag, som älskar att spara tidningarna eller slänger ni dom i pappersinsamlingen på en gång?

2014-02-13 @ 13:42:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0