FAVORITER

 
Mina absoluta favoritsmycken just nu (och har varit en längre tid). Jag fullkomligt älskar koppar/rosé och speciellt mina smycken från COS. De har alltid något fint som jag vill ha! På bilden är allt från COS förutom wishbonehalsbandet och den ena ringen. Återigen, COS vet min stil när det kommer till smycken. Minimalism men ändå något extra! Besökte COS i lördags så köpte ytterligare några smycken ni ska få se i veckan♥
 
Vill bara att hemtentan ska komma ut och hoppas verkligen på att jag kan några av uppgifterna...Under tiden sitter jag och pluggar till juridiktentan imorgon. Måndag, och min helvetiska tentavecka är påbörjd.
2014-01-13 @ 12:49:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0