UTE ÄR INNE

 
Det här hörnet har varit tråkigt sen jag flyttade hit för 2,5 år sedan. Tidigare somrar har jag endast haft ett litet bord och en utesoffa ståendes. Men i våras kände jag att det var dags att ta tag i det här hörnet. Så vi tog bort möblerna och fixade två lastpallar och nedan är resultatet:
Pojkvännens mamma fixade sköna madrasser från en madrassfabrik utanför stan.
 Myggnätet finns att köpa på Ikea och solcellsslingan finns lite överallt men min köptes på Gekås.
Kuddarna är gamla och är köpta i Indien och på indiska (och de ljusgröna kommer från Hemtex).
 Ni anar inte hur mycket jag älskar denna plats!! Nu hade jag ingen bra bild på hur det faktiskt såg ut från första början men jag tror ändå att ni kan ana skillnaden? Vi har en 120 säng utomhus med sänghimmel, kan det bli bättre? Tycker dock humlen kan växa lite snabbare, tror den vill ha lite gödsel. Men nu vet ni vart jag hänger på eftermiddagarna och kvällarna, för vi har ju faktiskt solen den tiden på dygnet♥ Har ni vägarna förbi bjuder jag på jordgubbssaft eller ett glas bubbel!
2014-06-18 @ 18:55:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0