MIN FÖDELSEDAG I BILDER

Efter en sovmorgon och presentöppning i sängen från pojkvännen gick vi till torget. Ekologiskt och närproducerat♥ Men det är väl en självklarhet?
Vi köpte både sallad och gulbetor. Love it! Ser ni vilka härliga färger det är?
Efter torget tog vi en sväng om bageriet för att köpa surdegsbröd. Sedan åt vi en lång och god brunch. Jag och min fina sambo. Sedan gick jag ner till Grön & Skönhet för en nack- och ryggmassage som var top notch!
Efter massagen kom min mamma och syskon hem till oss för lite bullar. Sen drog jag och köpte lite höstskor.
Efter skoinköp cyklade jag och pojkvännen till restaurang Havanna och drack och åt väldigt gott.
Hade verkligen en toppen födelsedag igår som ni kanske ser och kan läsa. Efter Havanna drog vi bara hem och tog det lugnt. Vi var så otroligt mätta!! Fått fin fina presenter från pojkvän och familjen också♥
2014-10-02 @ 16:03:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0