FRÅGESTUND

 

Min förkylning, migrän och feber kom som en blixt från ovan. Hemma från jobbet idag och en aning stressad. Den här veckan måste jag jobba ikapp nästa veckas uppgifter också för på lördagen drar jag till Stockholm! Nu när jag ändå ligger här hemma och tycker lite synd om mig själv (jag menar hur fräscht intryck kommer jag göra i tv om jag går runt och snorar ner alla och låter som en rökare??), så tänkte jag dra igång en frågestund!


Har ni några frågor? Mina tankar om it girl? Vad jag egentligen sysslar med i mitt liv? Drömmar? Ni fattar. Ös på så tänkte jag välja några frågor och svara på dessa i ett videoinlägg! Måste ju försöka vänja mig vid att synas och prata framför videokamera...hehe.

2015-04-07 @ 11:22:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0