OM AVSNITT 1 OCH 2

 

Kolla in coolingen i Varbergs Posten, haha! Idag var jag även med i Hallands Nyheter men den är inte så rolig att visa. De kunde varken länka till min blogg eller instagram heller så kändes inte så roligt för min del.


Nu har även jag sett de båda första avsnitten på itgirls.se. Jag måste börja med att ge cred till filmteamet, de har gjort ett toppen jobb! Okej. Det var en väldigt konstig känsla att både se och höra sig själv måste jag säga. Hade jag varit filmstjärna hade jag nog aldrig sett mina egna filmer. Lite så var det. Första intrycket av mig är ju att jag är vilsen mitt i ett villaområde på Lidingö... Tjejen med noll lokalsinne. Men jag kände att jag gjorde bra ifrån mig i första utmaningen och var så tacksam över att juryn också tyckte detta och lät mig vara kvar. Jag måste även ge cred till Stina, en utav finalisterna (ni hittar hennes blogg HÄR). Skönare tjej får man leta efter! Trodde de skulle klippa ihop det värre om jag ska vara ärlig, så jag är lite lättad. Har ni sett de första avsnitten? Vad tyckte ni? Avsnitt tre visas nästa vecka! HÄR kan ni se första avsnitten.

2015-04-30 @ 13:34:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0