BLING BLING

 

Har varit dålig på att använda smycken nu i sommar och känner att det måste bli ändring på det. Vill uppdatera smyckeskrinet lite känner jag. Både minimalistiska smycken men även sådana smycken som väcker uppmärksamhet. Har ingen aning om vart jag ska hitta detta men tänkte påbörja jakten.

Klockan är elva och jag vill inte gå och lägga mig trots att klockan ringer om sex timmar. Har haft en alldeles för fin kväll med mina bästa vänner så jag vill inte att det ska bli en ny dag. Typ så. Kan man inte bara få stanna tiden? Nej tydligen så går inte det så jag måste gå och lägga mig. God natt mina fina läsare, jag tycker om er♥

2015-08-04 @ 13:25:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0