HAPPY PRIDE

 
Jag råkar vara kär i en kille och har hittills i mitt liv varit heterosexuell. Jag var dock väldigt vilsen under gymnasiet och hade perioder som både bi- och asexuell. Jag vill dock tro att vi alla egentligen är bisexuella då jag tror på att man blir kär i en personlighet och inte något utseende eller kön. Vad fan spelar det för roll om du blir kär i en kille eller tjej? Bara man är lycklig och får uppleva den fina känslan som kallas kärlek. Kärlek är det finaste som finns och det ska ALLA få uppleva. Någon av mina läsare som tycker något annat? Då vill jag nog inte att du ska fortsätta läsa min blogg för jag förstår mig inte på sådana som dig. Kärlek till er alla♥
2015-08-01 @ 13:20:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0