NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA

 
Nu är jag hemma från Way Out West igen och jag ber om ursäkt för att bloggen fått lida. Men nu är jag back on track och ni ska få se lite bilder från min underbara helg i veckan! Har varit såå seg hela dagen och kvällen och tanken på en ny arbetsvecka redan imorgon är inte lockande alls. MEN nu är det verkligen nedräkning på riktigt! Två arbetsveckor kvar vilket innebär tio arbetspass. Sen väntar nya äventyr som sagt. Tänkte att jag ska skriva ett inlägg om hur mina tankar kring flytten går och vad det är jag ska göra i Stockholm. Nu ska jag återgå till chipsen och naturfilmen om babianer som visas på tvån! Ha det bäst♥
2015-08-16 @ 18:05:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0