YESTERDAYS LOOK

 

Hängslebyxor, Gina tricot. T-shirt, H&M. Halsband, H&M. Klackar, Vagabond.

Vad tycker ni om look fina läsare?

Igår hade jag och Isak den årliga sommarfesten! Blev lyckat men kvällen bara försvann. Tiden gick hur snabbt som helst och helt plötsligt droppade folk av och jag hade inte hunnit prata med alla ens kändes det som. Men det är väl ett tecken på att det var en bra kväll ändå antar jag? Tog inte en enda bild heller…rutinerad bloggare eehh. Nu ikväll är det grill nere vid havet som gäller. Ingen söndagsångest här inte då jag har min sista semesterdag imorgon. Så räkna med ett ångestfyllt inlägg imorgon istället. Nej då. Eller jo kanske. Nu vill jag veta vad ni har gjort i helgen?♥

2015-08-02 @ 13:21:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0