AW @ STARSTUDIOS PR

 
Åh vilken mysig torsdagskväll jag hade igår med tjejerna ovan. Vin, mängder med godis och en massa prat! Mer behövs verkligen inte. Idag är det fredag som ni alla säkert är helt medvetna om. Bästa dagen på veckan för många. Jag ska iväg på ett lunchmöte vid Stureplan alldeles strax (hur fancy och business låter inte det då?! haha). Efter det är all fokus på att flytta över lite grejer till lägenheten vi ska hyra i andra hand nästa år här i Stockholm och sedan fortsätta packa allt vi ska ha med oss ner till bästkusten. Jag ska vara därnere i nästan tre veckor så det blir en del packning att ta med sig. Så ser min”roliga” fredag ut. Vi måste tvätta också. Så får se om vi orkar göra det idag också eller om det får bli imorgon. Så gårdagen var som min fredagskväll kan man säga! Vad hittar ni på idag?
2015-12-18 @ 20:32:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0