FRUKOST OCH JULSHOPPING

 
Igårkväll hade vi bjudit in våra närmsta vänner på glöggkväll och På spåret! Det var hur mysigt som helst och kvällen varade fram till kl 03 och det var verkligen mysigt då vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det suger lite att Victor flyttar till Skottland nästa termin tycker vi. Idag fick det bli en lång sovmorgon och nu när frukosten är uppäten ska vi fixa oss för att åka in till stan för julshopping! Julklappar ska inhandlas och en kopp varm choklad ska avnjutas. Solen skiner och jag känner mig glad. Det innebär också att Isak kan fånga min outfit på bild, hehe… Ikväll är jag bjuden på glöggfest! Mycket glögg nu, men det är så det ska vara kring jul.
2015-12-12 @ 18:59:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0