INFINITY

 

You. Me. Hur fin tatuering? Det är dock ingen äkta utan den kommer ifrån Tattstore.se och de har hur många fina gnuggisar som helst! Jag är dock sugen på att göra en andra tatuering och just den här placeringen tycker jag är fin. Men nästa gång jag tatuerar mig får bli på revbenet. Jag har sagt detta i två år snart och jag bara skjuter upp på det. Kanske för att jag helt enkelt glömmer av det eller för att det kostar runt 1500 kr. Men mest för att jag har hört att det ska göra så satans ont att tatuera just vid revbenet. En dag. Jag har tagit tag i att mejla olika studios här i Stockholm i alla fall. Jag tycker det är superfint med tatueringar och jag gillar de minimalistiska mest. Har ni några tatueringar? Vill ni ha?

Inlägget är ett samarbete.

2015-12-06 @ 18:43:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0