JULKLAPPAR, HYACINTER OCH GLÖGGMINGEL

 

Foto: Nextflash

Vi är inne på årets sista månad och jag förstår inte vart oktober och november månad tog vägen om jag ska vara ärlig. Men nu är det december och jag tänker njuta och julmysa varje dag. Igår var jag på stan och köpte adventsljus och en hyacint. Bilder på det kommer givetvis upp i veckan! Jag köpte även några julklappar till mina småbrorsor. I eftermiddag så ska jag iväg på ett glöggmingel som Starstudios PR anordnar vilket ska bli mysigt. Ser framemot att får träffa Johanna igen! Efter minglet ska jag möta upp Isak då vi ska ut på dejt. Blir nog att vi går till en indisk restaurang på Söder som heter Chanti! Åh himla bra eftermiddag och kväll kommer jag få som ni hör. Hoppas ni också har en fin onsdag♥

2015-12-02 @ 18:37:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0