LIBORIUS FASHION WALL

 

Alla bilder är tagna av mig.

Jag älskar att ta denna typen av minimalistiska bilder men de kommer sällan upp här på bloggen. Varför tänker ni? Jag har tyckt att de har varit lite tråkiga men så kom jag på den geniala idén att samla ihop dom till en moodboard! Vad tror ni? Något jag ska fortsätta med? Jag själv blir väldigt inspirerad av denna typ av collage. Jag håller på och spånar på en massa nya och roliga idéer till min blogg för nästa år. Inriktningen kommer fortfarande vara mode, inredning och livsstil men jag ska försöka få lite mer struktur så ni som läsare vet vad ni kan vänta er när ni klickar er in här! Kom gärna med tips och idéer om ni har några. Är så pepp på år 2016♥

2015-12-21 @ 20:43:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0