ONE YEAR AGO

 
I brist på dagsljus så bjuder jag på en outfit för nästan exakt ett år sedan. Hade nästan glömt av att jag äger den här fluffen också som fortfarande ligger där hemma och väntar. Den här veckan är jobbig tycker jag. Kan inte riktigt sätta fingret på vad problemet är men jag vill mest att den ska bli gjord. Jag har mått sådär och känner mig hängig och trött mest hela tiden. Är väl något virus som spökar. Hade egentligen blivit inbjuden till ett event som Anitha Schulman höll i denna morgon men kroppen kändes sm betong så jag stannade hemma istället. Jag får tro att det kommer fler chanser! Hoppas ni får en fin dag♥
2015-12-10 @ 18:56:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0