VÄLKOMMEN HIT

Varmt välkommen hit bloggläsare. Du anar inte hur pepp jag är för denna nystart! Att få vara toppbloggare på VIONE känns fint.
 
Här på bloggen kommer du få ta del av min inredning, mitt modeintresse och min vardagsbetraktelser genom kameralinsen. Jag tänker även bjussa på en del inspiration från min pinterest och andra tänkbara webbsidor.
En liten kort presentation om mig själv kanske kan vara trevligt: Jag heter Nathalie och bor för tillfället i Stockholm tillsammans med min pojkvän Isak. Vi har varit ett par sedan 2008 så jag ser honom numera som min ”put a ring on it” man. Jag har både familj och en lägenhet på västkusten så bli inte förvirrade när jag pratar om alla mina boenden och vad som egentligen är ”hem”. I Stockholm pluggar jag media och kommunikationsvetenskap samtidigt som jag försöker få arbetslivserfarenhet inom PR- och eventbranschen. Jag gillar att anta nya utmaningar så nästa år tänkte jag även lära mig tyska. Finns så mycket att berätta men jag tänker inte trötta ut dig så du får helt enkelt lära känna mig genom bloggen.

Just nu sitter jag här i soffan med raggsockar och fötterna på bordet. Befinner mig i min lägenhet på västkusten och inser att det är årets sista dag imorgon.Jag hade tänkt vänta med att blogga här imorgon men jag är för ivrig! Imorgon vet jag inte om jag ens kommer hinna sitta framför bloggen då det är ett fullspäckat schema. Jag är den där tjejen i gänget som gärna vill ställa till med fest och middagar. Min pojkvän kan nog bli lite trött på det ibland att det alltid är vi som ska bjuda in på alla högtider. Men jag älskar ju att dekorera och planera inför en middag eller fest! Så du kanske har listat ut att det blir nyårsmiddag och fest hemma hos oss imorgon. Nästan alla våra vänner kommer och det ska bjudas på meze. Fjorton personer blir vi om jag inte minns fel…Så det ska dukas långbord imorgon när jag vaknar innan jag åker iväg på nyårslunch hos familjen. Berätta gärna om dina nyårsplaner!

Och återigen, varmt välkommen till min blogg. Känns mer än bra att tillhöra VIONE familjen.

2015-12-30 @ 22:01:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0