IT AT FIRST SIGHT

 
Det är alltid roligt att ha en beskrivning på vem som skriver bloggen, eller hur? Jag är väldigt duktig på att visa mig framför kameran, men på ett lätt ytligt sätt. Jag försöker alltid tänka på att vara personlig men inte privat. Och det är nog inte många som vet vem jag egentligen är. Nathalie heter jag.
Men vet ni. Nu ska jag avslöja för er vem jag är. Jag äter popcorn minst tre dagar i veckan. Jag är utbildad till ekonom. Men vill skola om mig. Är väldigt ambitiös. Ser det mesta i bilder. Är alltid sugen på glass. Jag har alltid velat ha en syster, men fick fyra bröder. Fyller 25 till hösten. Är tillsammans med Isak och vi firar 7 år i sommar. Är mörkrädd. Älskar Håkan Hellström. Är beroende av smhi-appen. Älskar potatis. Håller på att lära mig spanska. Sminkar mig nästan aldrig.
 Inredning är ett stort intresse. Tycker du det är lika roligt som jag? Då borde du följa min inredningsinstagram som blir större och större för varje vecka som går. @nliborius heter jag där.
Är du kanske inte alls intresserad utav inredning? Då borde du följa min mer personliga instagram @nattistagram. Den borde ni följa för att få en tydligare bild av vem jag är och vad som händer i min vardag.

Varför är jag då med i den här tävlingen kanske ni undrar? Jo för att jag älskar allt som har med mode och trender att göra. Här på min blogg kommer jag bjuda på bilder som har högkvalitet till väl genomtänkta inlägg. Det finns ingen annan som är som jag, så jag håller mig till den jag är. Är mig själv. Så vinner jag det här. Du är snart där.


PUSS OCH VÄLKOMNA

 
2015-02-26 @ 21:46:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0