NEW IN

T-shirt från Filippa K, Byxor från J Lindeberg. Solglasögonen har jag fått utav svärmor och halsbandet från min pojkvän som de köpte när de var i Rom.
 
Redan söndagkväll alltså. Har haft en bra helg måste jag säga. Middag och På spåret hos pojkvännens familj, loppis, shopping, städat lägenheten samt middag och spelkväll med två vänner. Har även fått in lite plugg också. Idag har jag känt mig halvkrasslig så jag har druckit massa citronvatten och tre koppar te plus en tupplur på en timma. Nu känner jag mig faktiskt bra igen så jag hoppas på att inte bli sjuk!
Har ni haft en bra helg? Vad har ni hittat på?♥
2015-02-01 @ 20:31:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0