MIN PÄLS

 
En av mina reafynd på mellandagsrean. Från gina tricot för endast 199 kr. Älskar den! Nu har jag tre fluffiga och härliga pälsar. Kan inte få nog! Men nu känner jag mig ändå rätt så nöjd. Hade dock varit kul att ha någon päls som är mörkgrön eller pastellig. Jag håller ögonen öppna helt enkelt.
 
Igår hade jag och en vän filmkväll och jag fick äntligen se Frozen. Filmen alla har hypat och tjatat om hela hösten. Men den var faktiskt fin och helt okej. Nu ska jag strax bege mig mot gymmet för veckans andra träningspass och i eftermidag/kväll blir det middag hos pojkvännens familj! Imorgon drar jobb igång som vanligt igen så ska se till att njuta av dagen. PUSS
2015-01-06 @ 18:48:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0