SNART HELG!

 
Åh vill ha helg nu...men det är ju faktiskt bara morgondagen kvar! I helgen ska jag försöka fota en massa till bloggen så den slipper bli lidande nu när jag jobbar och pluggar så mycket. Har faktiskt möblerat om hela vardagsrummet plus köpt lite nytt om ni är nyfikna på att få se det? Jag är fortfarande kluven på om detta ska vara en modeblogg eller en kombo av både mode och inredning. Men har nog kommit fram till att jag kan blanda hejvilt haha, det blir nog bäst i slutändan. Försöker alltid tänka att jag vill ha en blogg som jag själv skulle vilja läsa. Tips! Nu ska jag på frukostrast (sitter på jobbet och bloggar...ooopssiii)
2015-01-22 @ 18:56:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0